Sunday, October 6, 2013

DTX Complex

Hati turut memainkan peranan utama di dalam penyahtoksikan (detoxification) dengan memetabolismekan dan memisahkan dadah, alkohol dan toksin-toksin alam sekitar.

Apabila sistem penyahtoksikan semakin tepu, toksin yang terkumpul akan menyebabkan keletihan, sakit kepala, rasa loya dan pening, dan adakalanya mewujudkan masalah kulit seperti jerawat.

DTX Complex mengandungi satu campuran proprietari ekstrak daripada gabungan ekstrak biji benih pokok susu tisel, schizandra, ekstrak dendalion, cendawan reishi, kunyit dan articok. Ia digunakan secara tradisional sebagai tonik hati.


Manafaat  DTX Complex :
  • Menyediakan sokongan pemakanan untuk fungsi hati yang sihat.
  • Mempertingkatkan ciri-ciri aliran hempedu.
  • Membekalkan antioksodan yang menyahtoksikkan hati
  • Melindungi dan merangsang keupayaan normal badan dalam mengekalkan sel-sel hati yang sihat.
  • Mengandungi bahan ekstrak Schizandra, ekstrak Dandelion, ekstrak Cendawan Reishi, ekstrak kunyit dan ekstrak Articok. Ektrak biji benih Pokok Susu Tisel membantu membuat protein yang membantu sel-sel hati tumbuh semula.
  • Mengandungi ramuan yang dapat membantu mengekalkan aliran hempedu
  • Menawarkan bahan-bahan botani yang melindungi sel-sel hati
  • Membantu badan mengeluarkan toksin. 

DTX Complex menyokong kesihatan dan fungsi hati dengan 2 cara :
  1. Ekstrak biji benih Milk Thistle, biji benih Schizandra Chinensis dan cendawan Reishi mempunyai ciri-ciri antioksida, menawarkan perlindungan untuk sel-sel hati dan dipercayai dapat meransang sintesis protein bagi pemulihan dan pembentukan semula sel-sel hati
  2. Pati Dandelion, Kunyit dan Artichoke membantu mengekalkan aliran hempedu normal, menyokong satu daripada organ (hempedu) yang diperlukan untuk mengeluarkan sebatian-sebatian toksik daripada tubuh.

* Untuk order / maklumat lanjut, hubungi saya ye :

SMS/Whatsapp : 019-6572854 [Dila]


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments :

Post a Comment