Thursday, April 18, 2013

Set Kurus Untuk Ibu Menyusu


Teringin nak kurus tapi masih menyusukan anak??

Sebagai ibu, kita perlu pastikan apa yang kita makan tidak membahayakan anak yang disusui, jadi ibu menyusu tak boleh mengambil ubat kurus tanpa mengkaji kandungannya terlebih dahulu. Ini adalah untuk memastikan ubat yang dimakan tidak memberi kesan yang buruk kepada anak serta bagi memastikan proses penyusuan tidak terganggu.

SET KURUS untuk IBU MENYUSU SHAKLEE mengandungi 3 jenis supplemen penting, khas untuk ibu dan anak.

Anak juga boleh sama-sama mendapat manfaat dan kesan yang positif..;D

Ibu menyusu hanya perlu amalkan
Lecithin atau Omega Guard + Alfalfa + ESP.

Dengan mengamalkan SET KURUS SHAKLEE, ibu bukan sahaja mampu untuk mengembalikan kelangsingan badan tetapi juga dapat meningkatkan penghasilan susu ibu serta khasiatnya.

Suplemen-suplemen yang terkandung dalam SET KURUS untuk IBU MENYUSU SHAKLEE, langsung tidak akan mengganggu proses penghasilan susu ibu, malah ia mempunyai kelebihan tersendiri khas untuk ibu menyusu.

Jom lihat apa fungsi suplemen-suplemen dalam set ini : 

  • Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh atau 

  • Omega Guard  - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan.
  • Apa beza makan Lecithin dan Omegaguard? Omegaguard membakar lemak lebih cepat berbanding Lecithin. Namun, untuk mendapatkan hasil yang lebih cepat, disarankan ambil kedua-duanya. Lagipun, Omega Guard (dihasilkan daripada minyak ikan) adalah sangat baik untuk perkembangan otak anak yang disusui. 

  • Alfafa - membantu proses buang toksin. Penyerapan nutrien lebih baik selepas proses detox. Merupakan fiber yang membantu angkut keluar lemak yang telah dipecahkan. (Herb-Lax tidak digalakkan kepada ibu menyusu kerana kandungannya boleh memberi kesan cirit-birit kepada bayi yang sensitif). 
  • Alfafa juga berfungsi sebagai penggalak susu serta membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu, buang angin dalam badan ibu dan membantu kurangkan masalah kembung perut pada bayi. 


  • ESP - memberi rasa kenyang yang lebih lama dan sumber protein yang membantu pembentukan otot. (Cinch Shakes tidak digalakkan kepada ibu menyusu kerana nilai kalorinya yang rendah, dikhuatiri boleh mengganggu penghasilan susu ibu).


Berminat atau inginkan maklumat lanjut??

* Hubungi saya ye :

SMS/Whatsapp : 019-6572854 [Dila]

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments :

Post a Comment