Tuesday, March 26, 2013

Kulit Cantik Berseri Dengan Set Kecantikan Kulit Shaklee



Nak kulit cantik?? Sihat?? Berseri?? Kalau anda salah seorang daripada mereka yang menginginkan kulit wajah yang cantik, sihat dan berseri, anda boleh mencuba Set Kecantikan Kulit Shaklee.

Untuk yang mempunyai masalah kulit, tak kira lah masalah jerawat ke, kulit kusam ke, nak hilangkan parut jerawat ke, tona kulit tak sekata ke, set ini sangat sesuai untuk membaiki struktur sel-sel kulit yang tak sihat ini dari dalam.


Tapi, terdapat banyak produk-produk kecantikan di pasaran sekarang.
Kenapa Shaklee adalah yang TERBAIK?
  • Berasaskan bahan semulajadi - Produk Shaklee adalah plant-drived iaitu diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan dan semestinya bersifat mesra alam. 
  • Shaklee merupakan syarikat pelopor  nutrisi supplement yang sudah bertapak di dunia ini lebih dari 50 tahun.
  • Sentiasa selamat - Shaklee telah menjalankan lebih 80 000 klinikal test ke atas produknya bagi memastikan ianya benar-benar berkesan.
  • Dijamin berkesan - Shaklee telah membelanjakan lebih dari $250 Million untuk proses penyelidikan.
  • Produk Shaklee bebas bahan kimia,/bahan pengawet/dadah - Penggunaan bahan kimia pada produk kecantikkan mungkin akan memberi kesan yang cepat, tapi AWAS, risiko dikemudian hari. Kebanyakkan ubat-ubatan/supplement kat luar sana mempunyai unsur dadah, tapi tidak produk Shaklee.

Set kecantikan Shaklee terdiri daripada ESP, Vitamin E, Vitamin C dan B kompleks :





  • ESP – Protein penting untuk pembentukan dan pembaharuan sel kulit, membentuk 'elastic fiber' untuk penegangan kulit


  • Vita- E – membantu mengurangkan parut, meningkatkan ketahanan sel kulit, mengelakkan tisu teroksida menyebabkan kulit lebih gebu. Vitamin E sekarang telah diperbaharui dengan ekstrak biji anggur.

**Ekstrak biji anggur terbukti 20 kali lebih berkesan daripada Vitamin C dan 50 kali lebih kuat dari Vitamin E**



  • Vita-C – membantu proses pembaikan tisu terutamanya bekas-bekas jerawat dan parut. Juga mengandungi kolagen yang membantu menguatkan sel kulit


  • B-Complex  – membantu dalam mengurangkan stress dan kelesuan, membantu wajah kelihatan lebih segar dan tidak kusam



Jika anda makan secara konsisten dan mengamalkan minum air yang banyak yang setiap hari, insyaAllah usaha anda akan mendapat hasil yang positif.


* Air memang sangat perlu untuk penyerapan supplement, penyingkiran toksin dan sangat penting untuk proses homeostasis di dalam badan.


* Dan untuk mendapatkan hasil yang lebih memuaskan, saya cadangkan anda detoks badan dengan Alfafa Shaklee utk membuang toksin dan membersihkan darah supaya suplemen yang diambil dapat diserap sepenuhnya ke dalam tubuh. 
[Baca Entry Alfafa & Herb-Lax Sebagai Agen Nyahtoksin Badan]




* Untuk order / maklumat lanjut, hubungi saya ye :
SMS/Whatsapp : 019-6572854 [Dila]

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments :

Post a Comment